Sunday, July 5, 2009

Terima kasih di atas Sokongan Semua!

Assalamualaikum
Semoga semua pembaca dilindungi dan dirahmati Allah. Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ribuan terimakasih yang tidak terhingga ke atas semua pembaca yang telah sudi meluangkan masa untuk melayari blog ini. Adalah menjadi hasrat dan niat saya sejak dulu lagi untuk berkongsi idea dan pengalaman dalam dunia pendidikan Awal Kanak-Kanak ini dengan masyarakat umum. Alhamdulillah dengan izinNya saya telah diberi kesempatan masa untuk merealisasikan hasrat tersebut. Inshaallah saya akan terus menulis dan saya juga amat mengharapkan pembaca juga dapat menulis supaya kita sama-sama dapat berkongsi pengalaman dan idea ke arah pembentukan generasi masa depan yang holistik. Inshaallah!


Dr Mahani Razali
UPSI

1 comment:

  1. dengan adanya blog dr ini memudahkan saya mengetahui tentang kanak-kanak lebih mendalam. saya juga ingin mengetahui apa yang menyebabkan seseorang kanak-kanak itu pelat walaupun umurnya sudah empat tahun dan sudah bertadika.

    ReplyDelete